عمل جراحی ایمپلنت دندان و طول درمان آن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 38
:: بازدید ماه : 100
:: بازدید سال : 912
:: بازدید کلی : 3985

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

عمل جراحی ایمپلنت دندان و طول درمان آن
پنج شنبه 5 دی 1398 ساعت 13:5 | بازدید : 174 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

عوامل مربوط به بهبودی عمل جراحی ایمپلنت

زمان بهبودی از عمل جراحی ایمپلنت دندان می تواند بسته به نوع فرد؛ تعداد دندان های آسیب دیده و مهمتر از آن، نحوه مدیریت روند بهبودی شما متفاوت باشد. 99٪ از موارد تحت عمل بی حسی موضعی در جراحی دندان؛ و گاهی نیز به همراه آرام بخش داخل وریدی یا خوراکی درمان می شوند. در مورد قرار دادن ایمپلنت دندان ساده با پیوند کم استخوان یا بدون آن؛ (به عنوان مثال برای جایگزینی دندان عقب افتاده و یا ایمپلنت فوری برای جایگزینی دندان خراب) ناراحتی یا تورم کمی بعد از عمل به وجود می آید.

و بیماران تقریبا بدون هیچ ناراحتی بعد از عمل قادر خواهند بود؛ به سرعت به روال عادی زندگی خود ادامه دهند. البته توجه کنید رژیم غذایی نرم برای چند روز و مسواک زدن دقیق در ناحیه آسیب دیده؛ ممکن است در تمام موارد مورد نیاز باشد.

ناراحتی های بعد از عمل جراحی ایمپلنت

به طور معمول در بیشتر موارد بعد از جراحی اولیه برای قرار دادن ایمپلنت؛ تورم جزئی، ناراحتی خفیف و گاهی کبودی وجود دارد؛ که چند روز ادامه خواهد داشت. با این حال این امر به خوبی توسط داروهایی که دندانپزشک بعد از عمل تجویز می کند؛ کنترل می شود. بعد از تقریباً 7-10 روز بیمار می تواند به رژیم عادی خود بازگردد. در بعضی موارد، ممکن است به بیماران توصیه شود که تا 6 هفته بعد از عمل؛ به رژیم غذایی نرم خود ادامه دهند.

در صورت نیاز به انجام هرگونه پیوند استخوان یا بافت نرم در زمان قرار دادن ایمپلنت؛ تورم بیشتری در ظاهر فرد اتفاق می افتد. هرچند دندانپزشک رژیم درمانی و داروهای مناسب را به شما توصیه می کند؛ تا درمان شما رو به بهبودی رود.

آیا چیزی وجود دارد که تأثیر منفی بر بهبود ایمپلنت بگذارد؟

بهبودی بیمار تحت تأثیر انتخاب سبک زندگی و تحمل درد آن ها می باشد. مثلا؛ اگر سیگاری هستید، مهم است که بعد از هر عمل جراحی کاشت دندان؛ به مدت یک هفته حداقل از مصرف سیگار خودداری کنید. زیرا استعمال سیگار پس از عمل ممکن است؛ زمان بهبودی ایمپلنت دندان را افزایش دهد. به خصوص در صورت وجود پیوند؛ که می تواند زمان درمان کاشت دندان و روند بهبودی را به تأخیر بیندازد.

در نتیجه در این دوران از مصرف سیگار، رژیم غذایی ضعیف، استفاده بیش از حد از الکل و عدم مراقبت از دندان؛ مانند مسواک زدن منظم جلوگیری شود. حفظ بهداشت دهان و دندان و مراقبت ازآن ها برای بهبودی ضروری است. و به اطمینان از عدم ایجاد پلاك یا عفونت در لثه كمك می كند. دندانپزشک و متخصص بهداشت به شما بهترین راه برای مراقبت از کاشت ایمپلنت (ها) را توصیه می کند.

زمان کافی برای طول درمان

پس از بهبودی اولیه، ایمپلنت ها به ادغام (پیوند یا فیوز) با استخوان ادامه می دهند. در بعضی موارد، ایمپلنت ها بلافاصله می توانند بارگیری شوند. اما معمولاً بارگیری بیشتر (با تاج یا بریج) حدود 2-6 ماه پس از قرار دادن ایمپلنت انجام می شود. این طول درمان به مورد فردی، کیفیت استخوان بیمار؛ و اینکه آیا نیاز به پیوند استخوان داشته باشد یا خیر نیز بستگی دارد. علاوه بر این معاینات منظم با دندانپزشک شما لازم خواهد بود؛ تا اطمینان حاصل شود که کاشت دندان به بهترین وجه ممکن انجام شده است. البته هر زمان که لازم باشد توصیه خاصی که بر بهبودی تأثیر بگذارد؛ ارائه می شود.

درمان جراحی ایمپلنت

طول درمان جراحی ایمپلنت

مراحل طول درمان ایمپلنت دندان

مرحله 1:

برای شروع درمان کاشت ایمپلنت دندان، شما می توانید توسط مشاوره رایگان و سی تی اسکن از دهانتان؛ درمان خود را آغاز کنید. پزشکان ما یک برنامه درمانی شخصی متناسب با نیاز شما بر اساس سی تی اسکن ایجاد می کنند. یک هماهنگ کننده درمانی به تمام سوالات کلی شما در مورد کاشت ایمپلنت و آنچه انتظار دارید پاسخ خواهد داد. او همچنین هزینه کامل برای معالجه شما را بررسی و توضیح خواهد داد. و در مورد روشهای مختلف پرداخت هزینه یا تأمین هزینه این روش صحبت خواهد کرد. هزینه ای که می بینید همان چیزی است که پرداخت خواهید کرد. بعداً هیچ هزینه مخفی برای این روش اضافه نمی شود.

مرحله 2:

هنگامی که تصمیم گرفتید که آماده عمل کردن با روش کاشت دندان خود باشید؛ برای معاینه پروتزنتیک با متخصص پروتز ما ملاقات خواهید کرد. در این جلسه به سؤالات باقیمانده پاسخ داده می شود و به پزشك این امکان را می دهد كه؛ تمام اطلاعات مورد نیاز برای این عمل را جمع آوری كند. پس از گذراندن این مرحله؛ شما می توانید تاریخ و زمان انجام مراحل درمان خود را برنامه ریزی کنید.

مرحله 3:

عمل ایمپلنت دندان در یک روز لبخند تازه ای را به شما می بخشد. شما با ایمپلنت های دندانی که دقیقاً مانند دندان های واقعی شما به نظر می رسند؛ به خانه خواهید رفت. تاج ها یا پل های موقت به شما داده می شوند؛ تا در این زمان دهان شما بهبود یابد. به دنبال این مرحله، دوره ای از درد را تجربه خواهید کرد.

مرحله 4:

دوره بهبود شما با روش ایمپلنت دندان سپری می شود. اما توصیه می کنیم که بیماران در طول درمان ایمپلنت های دندانی؛ به مواد غذایی که می توانند با چنگال برش دهند به مدت شش تا نه ماه بپردازند. در این دوره، به طور معمول بیماران برای نظارت بر روند بهبود؛ و یک سری معاینات به کلینیک مراجعه می کنند. این بررسی ها در هزینه پیش فرض ارائه شده به شما گنجانده شده است.

مرحله 5:

این قدم آخر است! وقتی بهبود شما به پایان رسید، و ایمپلنت های جدید دندان تان تثبیت شد. ما تاج یا قوس موقت شما را با پروتز دائمی جدید جایگزین خواهیم کرد. در این مرحله، نه تنها لبخندی زیبا و طبیعی خواهید داشت؛ بلکه قادر خواهید بود هر غذایی که دوست دارید را بدون مشکل بخورید.

معرفی یکی از بهترین متخصص ایمپلنت تهران

کلینیک دندانپزشکی دکتر شهریار الیاهو با بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان  واقع دراطراف میدان ونک با در اختیار داشتن کادر مجرب شامل متخصصین مختلف این زمینه ، خصوصا متخصص بیهوشی برای بیماران که از دندانپزشکی ترس دارند ، جراح و متخصص پریودنتال، متخصص ساخت پروتز های دندانی و همچنین سایر متخصصین زیبایی برای لمینت دندان  در کادر خود، به عنوان معتبرترین دندانپزشکی تهران شناخته می شود که با ارائه هزینه های مناسب و ایمپلنت ارزان روزانه تعداد بسیار زیادی از بیماران برای انجام کاشت ایمپلنت مراجعه می کنند 




:: موضوعات مرتبط: دنداپزشکی ایمپلنت , ,
:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان اقساطی , ایمپلنت دندان شرق تهران , ایمپلنت دندان نارمک , مشاوره رایگان ایمپلنت , مراحل كاشت ايمپلنت دندان , ایمپلنت دندان ارزان , مشاوره آنلاین ایمپلنت , ایمپلنت دندان جدید , ایمپلنت دندان خوب , ایمپلنت دندان دیجیتال , ایمپلنت دندان ایمن , ایمپلنت استخوان تحلیل رفته , بهترین ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان ایرانی , ایمپلنت دندان روش جدید , طول درمان ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان بدون درد , ایمپلنت دندان فوری , ایمپلنت دندان کامل , ایمپلنت دندان جلو بالا , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: